İzmir Dişhekimleri Odası (İZDO) Öğrenci Komisyonu, mesleğin geleceği olan gençleri 3. kez aynı çatı altında topladı. Narlıdere Atatürk Kültür Merkezi'nde iki gün boyunca süren bilimsel şölene; Ege, Dokuz Eylül, Demokrasi, Katip Çelebi ve Tınaztepe Üniversitelerinden yoğun katılım sağlandı.
"Sizler Mesleğimizin Umudusunuz"
Kongrenin açılışında konuşan İZDO Genel Sekreteri Dt. Cenker Aktaş, salonu dolduran yüzlerce öğrencinin mesleki gelişime olan tutkusunun umut verici olduğunu belirtti. İki gün boyunca 13 değerli akademisyenin bilgi birikimlerini paylaşacağını hatırlatan Aktaş, bu tür organizasyonların sadece teorik bilgi değil, vizyon kazandırma amacı taşıdığını ve oda olarak her zaman öğrencilerin yanında duracaklarını vurguladı.
Doğru Zamanda Doğru Ortamda Olmanın Önemi
İZDO Öğrenci Komisyonu Başkanı Furkan Temur ise konuşmasında, kongrenin temel amacının öğrencilerin heybesini yeni fikirlerle doldurmak olduğunu söyledi. Temur, kariyer yolculuğunda bazen tek bir ortamın insanın tüm motivasyonunu değiştirebileceğine dikkat çekerek, ortamdaki enerjinin büyüklüğünden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
Bilimsel Oturumlarda Güncel Yaklaşımlar
Organizasyon kapsamında diş hekimliğinin farklı branşlarında uzmanlaşmış 13 akademisyen kürsüye çıktı. Prof. Dr. Bilge Hakan Şen’den Doç. Dr. Ceren Özeren Keşkek’e kadar geniş bir akademik kadro; restoratif tedavilerden cerrahi müdahalelere, çocuk diş hekimliğinden güncel teknolojik gelişmelere kadar pek çok konuda sunum yaparak öğrencilerin sorularını yanıtladı.